Często w gabinecie spotykam dzieci, które wg zebranego wywiadu sprawiają wrażenie dzieci z wadą słuchu, np. mają trudności:

👂 z rozumieniem mowy, gdy w otoczeniu jest szum, gwar lub hałas;

🧠 w nauce, pisaniu i czytaniu, w nauce języków obcych;

👂 w skupieniu uwagi;

🧠z rozumieniem dłuższych lub złożonych poleceń ustnych;

👂proszą często o powtórzenie pytania lub wypowiedzi,

jednak po wykonaniu badań ich wyniki jednoznacznie wskazują na prawidłowe odbieranie dźwięków (słuch w normie).

Dźwięki są ODBIERANE prawidłowo, ale czy równie skutecznie mowa 🗣 jest PRZETWARZANA przez korę mózgową?

W związku z tym, aby jeszcze lepiej móc wesprzeć moich pacjentów postanowiłam poszerzyć wiedzę, w czerwcu 2022 roku przeszłam szkolenie i zostałam Providerem metody Neuroflow ATS®.